Återträff


Hallå där.

Idag var det dags för återträff med föräldragruppen! :)



Det var riktigt skoj att träffa alla igen och se vad dom hade fått för små sötnosar! 4 pojkar och 2 flickor var det :)
Kevin var vaken och glad och spydde huuur mycket som helst sen blev det väl tråkigt så han somnade. Själv drack jag kaffe, åt kfikabröd och skrattade..

Nu sitter jag och myser med Kevin och funderar på vad jag ska äta?? Har bara mig själv att tänka på idag. B är med en kompis som fyller år & Saga umgås med sin faster... Det känns lite ovanligt och tomt utan dom med det kan ju vara lite skönt också samtidigt. :)
I övrigt så vet jag inte alls vad jag skka göra idag. Tog reda på det mesta innan jag åkte hemifrån så nu kommer det väl bara att kännas som att tiden står stilla ända tills B och S kommer hem haha!


Kramar!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0