Alltid samma otur!



Hej på er.

Satt igår kväll och kikade lite på IKEAs hemsida efter en våg.

Visst var denna häftig??



Fastnade direkt för den. Det är ju en klocka samtidigt och så visar den i både kg och pounds.
Vi har en sån där gammal våg alltså "ej digital" som vi köpte när vi bodde i Falun för 8 år sedan!! 8 ÅR!! What? Vad länge sen haha, jaja.
Men i alla fall så har den ballat ur totalt så nu behövs det en ny.
IKEA har ju uppdataret sin hemsida lite så när man klickar in sig på en produkt så kan man se om den finns i lagret på varuhuset. Klickade på Gävle eftersom att vi ska dit snart och hälsa på min käre bror och hans fina tjej! Ja men självklart, samma gammla vanliga otur.

"Denna produkt säljs inte på IKEA Gävle"

ÅÅÅ.... Jaja det var bara leta tag på en annan tråkigare variant som får duga då haha. Tråkigare och dyrare för den delen.
Jag tycker alltid att det är lika vad gäller IKEA. Planerar jag inköp och åker dit så är det alltid SLUT på något.

Har du lika otur som mig???
Eller är jag bara en IKEAotursmänniska? haha :D

Sist vi var där så skulle jag ha några förvaringskorgar. Helt soprent på hyllorna, slut som vanligt men den gången var jag fräck! haha.
Jag hade nämnligen sett att det fanns flera såna i ett av visningsrummen sååå, jag gick väl dit och tog några av dom helt enkelt :)
Man får väl inte vara dum. Jag åker ju ändå ca 15 mil för att gå på IKEA och då är det ju surt om man inte får tag på det man vill. Eller hur?


Kramar <3



Kommentarer
Postat av: Therese

Jag köpte en lila våg på Maxi, 199 kr tror jag, helt ok. Jag har också otur på Ikea!



Tack för fina snälla ord, jag finns här jag med!! Många kramar!

2011-02-17 @ 18:38:40
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Malin O

är uppe i Haparanda nu där det finns ett stort IKEA så kan kolla om det finns här om du vill =)

2011-02-17 @ 22:37:54
Postat av: Malin O

kollade nu å finns just idag 12st här. Ska dit tidigast på lördag men jag kan köpa en åt dig om du vill - den var ju inte så dyr så kan lägga ut =)

2011-02-17 @ 22:40:55
Postat av: annica

man har alltid otur när man kommer till IKEA i Valbo..finns aldrig det man ska ha!! ändå åker man dit nästa gång^^ haha



fin blogg du har!

2011-02-18 @ 08:11:07
URL: http://annicass.blogg.se/
Postat av: Emelie (mamma till Saga & Kevin)

Ja men Malin jättegärna! :)

Vad gulligt av dig! Skulle ju vara supersnällt! Det är ju så jäkla jobbigt när man hittar något och så finns det inte haha. Tack snälla du...



Kramar!

2011-02-18 @ 12:10:21
URL: http://vitinspiration.blogg.se/
Postat av: Malin O

Då ska jag fixa en sån till dig imorrn å hoppas det inte vart tokrusning så de tagit slut ;)

2011-02-18 @ 20:37:56
Postat av: Emelie (mamma till Saga & Kevin)

Ja jag håller tummarna att det finns i alla fall. Vad gör du ända där uppe förresten? :)



Tack ännu en gång!



Kram!

2011-02-18 @ 22:34:27
URL: http://vitinspiration.blogg.se/
Postat av: Malin O

nu har jag köpt en år dig =)

Jag kommer därifrån så är å hälsar på mina päron =) kommer hem på tors kväll så du kan få den på fredag =)

2011-02-20 @ 01:45:11
Postat av: Emelie (mamma till Saga & Kevin)

Jaha ok. Då har du en bit att åka när du ska hälsa på dom då.

Tack så jättemycket. Fredag blir jättebra. Har du mitt nr?

2011-02-20 @ 16:18:13
URL: http://vitinspiration.blogg.se/
Postat av: Malin O

Nej det har tyvärr försvunnit iom att gamla mobilen la av =/

2011-02-22 @ 16:51:29

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0