2 månader idag!


Idag är lillprinsen min 2 månader gammal!


2 månadersbilden :)

Han växer på bra lillkillen och nog känns det allt när man bär på honom <3
Just nu ligger han i sin favvo babysitter och sover och jag bara väntar på att han ska slå upp sina blå och skrika efter mat, matklockan ringer! :)
Tänk att det nu är 2 månader sen som jag låg där och hade så J*VLA ont! och det var 2 timmar kvar till han skulle komma ut! Häftigt att tänka så faktiskt och nu ligger han här, en liten fin pojke som min kärlek är sååå stor till och som jag känner utan och innan!
Ändå har han bara funits här i 2 månader :)

Nu har jag 2 underbara barn! Lyckliga jag!


Nu har jag precis klippt Benny och dammsugit här hemma och efter att jag gett Kevin lite mat så är det väl dags att påbörja matlagningen.


Träningsvärken håller envist i sig. Fyy vad ont jag har i benen haha.



Kommentarer
Postat av: Nina

Just nu har vi hästen i stackmora för vi håller på att bygga stall hemma hos min mamma men bygget är pausat under vintern. Ja det är jätte skönt att allting går bra och att dom små mår bra! Marwin hade ju så ont i magen de 3 första veckorna och gå höll vi på att gå under här hemma. skrik heeeela dagarna och nätterna. Inte kul!

Hur gammal var du när du fick Saga? Du måste ju också vart runt 18 eller? De är bara fördelar med att vara ung mamma tycker jag! :)

2011-02-03 @ 20:13:33
URL: http://shinysister.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0