Tipps! Snygga julgranskulor!


Silver som glimmar i granen är ju såååå snyggt tycker jag och jag kunde bara inte låta bli att köpa dessa julgranskulor!

 

9-pack med silvriga vackra glaskulor på RUSTA för 149:-
Verkligen värt pengarna måste jag säga!

Watt & veke säljer liknande



Men då är det 7-pack och summan 325:-


Ja så vad väljer man?

Så om du funderat på att köpa fina silverkulor så är det bara att glida in på RUSTA om du har vägarna förbi där :) Jag skulle ha behövt ännu ett pack med kulor. Köpte bara ett pack men jag har ju en bit till RUSTA så det blir tyvär inte av... Och tyvär så lyckades jag att tappa en i golvet så att den gick sönder :(
Men jag är riktigt nöjd med dom jag har i alla fall :)


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0