Kevins första klippning!


Idag åkte klippmaskinen fram. Min lille prins har varit långhårig ett tag nu och jag har haft mina tankar på att klippa honom men det har ändå tagit emot. Det är ju så underbart härligt med det där babyhåret. Skönt att känna på, lent!

Men någon gång måste han ju klippas och nu blev det gjort.

Så här långhårig var han innan :)



Och efter...



Åååå mitt lilla babyfjun försvann.
Det kändes så anorlunda att ta på hans lilla huvud efteråt men stilig blev han och nu är det ju lite lättare att fixa till håret om man ska. Det la ju sig bara platt innan :)

En liten lock är sparad nu efter första klippningen. Med Saga har vi också sparat en lock men det tog riktigt långt tid innan hennes första hår klipptes, hennes hår velade inte börja växa fören hon var kanske 1 och ett halvt år :)

Nu är klockan sent, familjen sover och det ska väl jag också göra. Jag fastnade i Twilight som gick på tv:n vilket är väldigt svårt att somna ifrån haha...

Sov så gott!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0