Hemsk morgon!


Idag var det allt annat än en god morgon jag vaknade upp till!
Jag var supertrött när jag vaknade, klev upp och skulle sätta på kaffe. KAFFET VAR SLUT! Gubben tar ju med sig  en termos med kaffe till jobbet och snäll som han är "NOT" så hade han lämnat en skopa kvar. Jag satte på kaffe av det lilla som fanns kvar men vad hände! Jo det blev pissvatten så det gick inte att dricka..
Jag är ju van att dricka kaffe på morgonen så det var ju katastrof.
Kevin vaknade på fel sida vilket han aldrig gör annars. Han var allmänt gnällig. Mitt huvud spände lite överallt och jag kände att huvudvärken var väldigt nära så jag hällde i mig lite alvedon.

Ja detta var verkligen inte våran morgon idag.

Efter att ha duschat medan Kevin sov och fixat i ordning mig så kom vi oss äntligen ner till affären så att jag kunde handla :)
Jag fick även lov att inhandla lite marsipan och blockchoklad för marsipangodis är ju bara ett måste nu till jul.. Så det ska vi sitta och pyssla med sen tänkte jag.

Have a nice day!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0