Granen står så grön och grann i stugan...


Ja inte kunde då jag hålla mig med att inte ta in granen och pynta den :)
I torsdags åkte den upp. När barnen hade somnat passade jag på. Det skulle ju inte ha gått om Kevin var vaken med tanke på att den hade åkt i golvet flera gånger om haha.

Ja nu står den grön och grann i stugan och lyser mysigt! Och att vi har fått en massa snö ute gör det hela ännu bättre. :)
Granen är omringad av diverse saker för att Kevin inte ska komma åt den. Leksakskorgar och saccosäckar mm haha. Nog för att han ska lära sig men det är så att jag har glaskulor i granen och dom vill jag ju absolut inte att dom åker i golvet..





Mysigt!

Min mamma kunde tydligen inte heller hålla sig i år. Hon har alltid haft som tradition att koka skinkan och sätta upp granen dagen före julafton men inte i år haha. :)

Hur gör ni? När sätter du upp julgranen?

Kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Brukar alltid (när vi har gran) dagen före julafton, men nu vet jag inte... Har bestämt mej för att köpa en plastgran iallafall, för det bli så jävla barrigt inne annars...

2011-12-11 @ 20:34:24
URL: http://endelavmej.wordpress.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0