En härlig morgon har passerat och nu blir det pulkatur..


Har klivit upp tidigt och hunnit med en del. Duschat, gjort mig klar för dagen, tagit reda på disk och tvätt, lekt med Kevin och tagit fram korv ur frysen. Idag blir det ugnskorv och hemgjord potatismos till middag :)
Kevin har varit på riktigt myshumör denna morgon! Vi har setat och legat i soffan och kramats och så har vi lekt massa skojiga lekar.

Nu ska jag klä på både mig och Kevin så ska vi gå ut på en promenad, han ska få åka pulka såklart! :)
Men just nu så ser det lite tråkigt ut ute. Det har varit så otroligt fint ute men nu börjar det töa och all snö faller ifrån grenarna. Det skulle ju komma nedebörd också och jag hoppas inte att det blir regn för fy så tråkigt det skulle vara.

Ha det bäst så länge!




Kommentarer
Postat av: Sabine

ett tips, OBH nordica har också en sån maskin, ser lika dan ut typ, men betydligt billigare :) fick en av tomas förra året i julklapp o funkar jätte bra :D

2011-12-13 @ 22:52:50

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0