Datorpaus!


God kväll.

Dagarna bara flyger iväg tycker jag och det har varit fullt upp med både det ena och det andra ett tag nu. Men nu börjar det lugna ner sig äntligen.

Jag har haft en datorpaus! Alltså så har jag inte ens setat vid en dator på bra många dagar! Jag har helt enkelt inte haft tid och när jag har haft tid så har annat prioriterats. Det har inte varit en frivillig datorpaus, det har helt enkelt bara blivit så :)

Bilder ska så småningom kunna dyka upp här på bloggen igen eftersom att vi nu har en ny kamera men jag kan ju säga det att jag fattar NADA! Klart att jag kan ta bilder men bilderna blir inte så som jag vill. Inställningarna har jag ändrat hit och dit för att utforska men jag måste verkligen be brorsan om hjälp när han kommer upp för han kan det där och vet nog garanterat hur den ska vara inställd och kan förklara.

Kevin har ju fyllt 1 år nu också!!!!!! :)
Inte ens har jag bloggat om det men jag tänkte slänga in ett inlägg om det i morgon.
 Och på tal om det så har jag nog huuuuuuuuur mycket blogginlägg som helst att läsa på blogglovin!! *PUH*

Jaja nu är det bara att rycka sig i kragen och ta igen det som jag missat :)

Hoppas att allt är bra med er alla som kikar in här på bloggen. Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering!

Kram på er :)



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0