Grattis min vän!


Har äntligen gjort ett ryck här hemma. Har rensat undan allt på golven och dammsugit. Skura golven ska jag göra härnäst bara jag fått Kevin att somna. Hinner nog göra en del innan han vaknar igen :)

Det är så skönt att göra ett ryck på morgonen, sånt som behövs tas tag i så att man orkar och har hela dagen kvar sen. Skjuter man på det så blir det oftast så att jag inte gör någonting istället, för på eftermiddagen har jag oftast ingen lust alls.


Lite senare idag så ska vi nog på tårta! För idag fyller världens bästa vän år!
GRATTIS GUMMAN!



Du kommer alltid att vara den bästa, den finaste och snällaste vän man kunnat önska!
Jag vet att du alltid finns där om det skulle behövas.
Jag vet att jag kan prata med dig om allt.
Jag vet att jag kan gråta och söka tröst.
Jag vet att jag kommer att ha en speciell plats för dig i mitt hjärta för evigt!

Du är som en stjärna, man ser dig inte alltid men man vet att du finns där ändå :)



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0