På bristningsgränsen!


Ja i dubbel bemärkelse!

Sitter och kikar igenom lite kort :)
Jag gled in på mina bilder då jag var gravid.



Sprickfärdig!!!
Underbara älskade vackra bebis som alldeles nyss låg där inne! Man saknar ju den där magen men på vissa sätt inte. Visst är det en underbar känsla att vara gravid!



Haha men jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg den här bilden! Shit var jag verkligen så där stor? Magen står veerkligen rakt ut! Och jag får ju inte några små barn heller! Saga vägde ju 4650g och Kevin 4380g! Ojojoj visst är det otroligt hur vi är skapta!


Värst va många inlägg det blev idag då! :)

Nä sov nu så gott!
Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0