Norgeresan Dag 7





Vi vaknade upp till en fantastisk omgivning!



2 Underbara barn <3



Bus med morfar! :)



En fin liten bro.



Goungar! <3



Vi tog en annan väg hem. Här åker vi genom världens längsta biltunnel! 2,5 mil lång! det gäller att inte ha klaustrofobi :)
En bit in i tunneln så dök ett blått ljus upp. Vad är detta?



Det syns väldigt dåligt men på 3 ställen i tunneln så öppnade det upp sig som en stor kupa uppfylld med vackert ljus. 2 motorcyklister hade stannat till.



Det blev ett stopp för lite kinamat :)



På en rastplats fick barnen springa av sig :)

Vi åkte över 70 mil den sista dagen. vi kom sälenvägen hem. Äntligen hemma så var det bara att packa in allt. Kevin vaknade upp och fick leka av sig i sängen lite. Snalla rara pojk hade väl överskottsenergi efter att ha  setat i en bil i stort sett hela dagen.

Vi har haft en underbar och trevlig Norgeresa. Helt otroligt.

Har du varit till Norge och fått uppleva deras fina landskap?


Så nu har jag spenaderat ganska så mycket tid vid datorn idag för att uppdatera haha. Nu är det bara att lägga sig.

Så gonatt :)


Kommentarer
Postat av: Linda från klassen i Orsa

Vilka fina bilder! Norge är ett av mina favoritländer, jag längtar alltid dit! Så vackert! Per firade till mig första gången vi va där också, så jag ser det väl i ett extra rosa skimmer kanske =).



Kram från Rättvik



2011-08-31 @ 11:08:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Nina

Hej hej! Allt är bra med mig och familjen. Bebis magen är det också bra med.. Går in i vecka 26 nu :) De går super fort! Vi bor just nu på Kuruld vägen vid skeer backen om du vet? Vi bor här tillfälligt då vi ska börja Renovera vårat hus nu :) Vi har tagit över Linus morfars hus i Sandhed men de behövs renoveras så vi bor här så länge. Flyttar in innan Nov i år iaf. Om ni funderar på att flytta till något större så rekommenderar jag Kurund. Jätte fina, stora (120kvm) hus men 2 badrum och 3 sovrum. kallhyra 4700 kr. Nästan bara barnfamiljer som bor här. Super bra med andra ord! :) Hur är det med er? Kul att Kevin också börjat gå. Dom har bråttom våra små pojkar.. Du vet vad dom brukar säga va? Att om dom är tidigare och har bråttom så kommerde snart ett syskon och det stämmer ju i mitt fall.. ;)

2011-08-31 @ 22:10:21

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0