Norgeresan Dag 5




Denna dag tog Kjersti med oss ut till hennes mamma där hon har hästar och så hade vi med oss en stor radiostyrd båt för att åka ut på sjön med.



Inne hos hästarna i hagen står vi redo på att få ro ut i båt medans Kjersti tar med sig hästarna för att göra dom i ordning för ridtur.



Tobbe och Sara njuter skulle jag tro :)



Saga styr båten och kör runt som en galning så att det skvätter ner oss totalt :)



Båten.



Jag och Saga <3



Saga ser riktigt stolt ut att få sätta sig på hästen.



Nu är vi redo. ÅÅÅååh Vad jag hade saknat detta!



en red vi ut bland bergen på en liten tur. Jag hade kunnat rida hur länge som helst.



Saga gungade lite innan vi åkte tillbaka.


Under tiden vi var borta så stannade Benny hemma med Kevin. Mamma och pappa stannade också kvar och sen när vi kom tillbaka så dröjde det inte länge fören nästa gäng skulle iväg fast på fotbollsmatch! Pappa älskade lag Brann.
Kvällen var lugn och vi satt mest och njöt av tillvaron med lite godis och läsk och sen när gänget kom hem så satt vi ute på verandan med tända ljus. Regnet smattrade mot markisen och vi satt även uppe länge denna kväll och myste. :)

Fortsättning följer :)

 


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0