Norgeresan Dag 1


Ja nu kommer det lite bilder ifrån norgeresan! :)
Jag delar upp inläggen i dagar och det här kommer inte att vara lätt vill jag lova! Jag har tagit huuuuuur mycket bilder som helst och att gå igenom och välja ut ett fåtal av alla bilder är ju inte lätt! Finns så mycket som jag skulle vilja visa!

OBS!
Naturen, vyerna och allt vackert går INTE att uppleva på bilder som i verklighet! Jag säger bara det att ÅK DIT! och upplev den fantastiska naturen själv. Det går verkligen inte att förklara med bilder.
Även om det är vackert så är det 1000 gånger vackrare i verkligheten! Ni får också tänka på att detta är bilder tagna med min mobil så det är inte den bästa kvaliten direkt. Min storebror däremot har nog tagit ett antal 1000 bilder med sin dunderkamera haha. Så nu hoppas jag på att få en skiva med bilder på i framtiden. :)


Dagen började ju med att det bara var att packa! Ifrån att ha ställt in sig på att bara vara hemma till att duscha och packa allt och få med sig ungar på 2 timmar tycker jag var ganska så bra jobbat! :)
Det var ju meningen att min storebror, lillebror och deras tjejer skulle åka iväg på en roadtrip med tält men det slutade med att vi följde med allihopa! Vi var ju sååå avundsjuka haha. Det är ju hela 7 år sedan jag var dit nu! Herrgug, 7 år! Jag har varit till norge men inte till Bergen på 7 år! Jag har åkt dit under heeeela min uppväxt och Bergen känns som mitt andra hem så 7 år är en vääldigt lång tid.

Vi kom inte ifrån Orsa fören kl var ett så det blev ett stopp i Malung för lite pizza :)



På pizzerian i Malung. Kevin klappar händerna :)





En bensträckarpaus när vi kommit över Norska gränsen. Riktig sommarvärme och Kevin fick springa av sig lite.



Kevin är en liten fotomodell :)



Saga är förväntansfull!



Efter att ha åkt väldigt långt så är vi framme på Sutöya camping för att slå oss till ro.

Vi var framme väldigt sent, kommer inte ihåg när. Det blev inte så många bilder tagna första dagen. På campingen satte dom upp tältet och det grillades korv mitt i natten sen blev det att sova!

Forstättning följer! :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Gud vad mysigt ni verkar ha haft det! :) Fina bilder du har tagit. Kram Nina

2011-08-30 @ 18:37:25
URL: http://enungmammasdagbok.devote.se

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0