Mysmorgon!


God morgon!

Kevin vaknade tidigt i morse så det var bara att vakna. Eller ja, jag låg kvar i sängen och myste med honom ett bra tag i hopp om att han skulle somna om men icke :) Jag var sååååå himla trött. Det blev sent igår. Vi kollade ju på senaste Piratesfilmen och den var verkligen bra! Älskar dom där filmerna! Älskar Johnny depp! :)
Satt även och pratade och bara myste. Men i allla fall så bad jag tillslut B att ta honom så han klav upp och gav honom frukost medans jag kunde ligga kvar i sängen och halvsova :)

Efter en stund väcktes  jag av mina pojkar och jag klav upp till en härlig frukost med kokta ägg och tända ljus :)
Mysigt!
Sen la vi oss i sängen alla tre och Kevin fick rulta runt så mycket han velade. Nu har dom precis badat och Kevin somnade in skönt i sin säng efter det.

Idag regnar det!



Jag tror att det var 2 dagar sedan eller något sånt så kollade jag på vädret och dom visade att det skulle bli ungeför 20 grader och SOL! Jaha och vart tog det vädret vägen?
Jag tycker att väderlekarna inte har stämt in alls denna sommar. Jag som hade tänkt ta med mig familjen ut i skogen och se om vi kan hitta lite svamp. Det hade varit mysigt. Men men det ser ut att bli en riktig innedag för oss.

Vad gör DU idag?

Igår hade vi fullt upp. Vi var in till mora och"storhandlade" sen efter att ha varit hem med varorna så tog vi med oss tacogrejjer och åkte hem till mina föräldrar för att bjuda på mat. Jag, Benny, Saga, Mamma, Pappa, Storebror Mattias, Lillebror Tobbe och hans tjej åt oss smällmätta på tacos.. MUMS!
Efter maten klippte jag lillebror, Benny somnade och när Kevin fått välling och han precis somnat så begav vi oss hemåt :)
Det var en riktigt trevlig dag. Nu idag blir det dock lugnt :)


Ha nu en fin dag!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0