Kväller.


God kväll!

Dagvill som jag är så trodde jaag att det var Tisdag idag men det är ju Onsdag! Denna vecka har hittills gått superfort tycker jag och ändå har jag inte gjort något speciellt alls. Hösten blir alltmer framträndande och snart är det dags att lägga undan allt som har med sommar att göra. Tråkigt men sant!

Men visst har hösten också sin charm :)

Barnen är nattade och jag sitter som vanligt och ugglar men njuter en smula av att bara få vara. Ta det lugnt, koppla av och göra det jag känner för.
Idag har jag tvättat kläder som vanligt, tagit reda på disk som vanligt, bytt sängkläder och varit hem till mammsen en sväng. Kontaktade även min bror angående bloggdesignen och gullig som han är så erbjöd han sig för att hjälpa till lite. Han är verkligen duktig med att fixa saker på datorer! Han ska försöka hjälpa mig med en header. Alltså bilden som visas längst upp på bloggen "huvudbilden" :) Det blir säkert jättebra!
Ska bli riktigt skönt att få ändrat på bloggen vilket jag har känt att jag velat ett bra tag nu.



Det finns huuuur mycket som helst som man kan göra och tro mig, jag blir alldeles förvirrad.
Jaja vi får se när det blir av och hur det blir :)


Är du duktig på bloggdesign?


Hoppas att du haft en bra dag och sov nu så gott!
Kramar.


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0