Kevin 8 månader!


Hej på er!

Vilken sommar det har varit! Därav inget bloggande men det kommer... Inte vill man sitta vid datorn när man kan vara ute och njuta av finväder :)

Idag blev Kevin 8 månader! Ojoj nu händer det grejer.
Han är sååå jäkla go! En liten person med stark vilja.

Han är glad mest jämt. Ett leende på läpparna ständigt. Han har bra tålamod vilket INTE Benny har, mitt är inte det bästa heller men mycket bättre i alla fall så jag hoppas att han  ärvt sitt tålamod av sin mor :)
Han ska framåt! och så är det bara. Han kryper inte riktigt men han ålar sig fram så han tar sig dit han vill i alla fall men favoriten just nu är att stå!



Han ska gå "Med hjälp såklart" men han bangar inte för att testa själv. Han älskar att stå vid vardagsrumsbordet och han går fram och tillbaka. Riktigt stadig är han och det skulle inte förvåna mig om han lär sig att gå tidigt men man vet aldrig.

Matglad är han också, han äter allt! Men favoriten är MAJSKROKAR! Han knaprar i sig i ett svep och slickar överallt på händerna i hopp om att det finns någon smula kvar :)

Han har sovit i våran säng emellan oss ända sen han föddes men den här veckan har han börjat sova i sin säng och det går jättebra!

Stora ponken mammas! :)

2 tänder nere har han ju haft ett tag men nu har den ena framtanden uppe precis kikat fram också och den andra framtanden är på väg.



Nu ska jag göra lite kvällsmat till mig och Saga.


Ha det så länge!
Kramar!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

ojojoj vad tiden går!! Fin han är!! Grattis :)

2011-08-03 @ 22:29:44
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0