Innedag.


Sitter fortfarande i samma paltor som jag slängde på mig i morse, osminkad och med håret slarvigt uppsatt i en tofs :)
Men visst är det skönt det också. Att bara vara och slappa hemma en hel dag. Äntligen har jag fått städat på toaletten och det tackar jag Sagas gamla tandborste för haha. Men visst är det bra att rengöra med tandborstar! Att komma åt riktigt runt toaletten och så har jag gjort rent rör mm. När B kommer hem så ska vi dra fram tvättmaskinen och göra rent under den för där är det inte fint vill jag lova. Bävar mig nästan för att se hur det ser ut under den BLÄÄÄÄ! Har dammsugit och plockat lite här hemma och myst med Kevin huuuur mycket som helst :)



Han ska klättra på mig hela tiden. Mysunge! Mamma är bäst kan han säga också haha..... nejdå :)



Sötfejset! <3

Saga har jag nästan inte sett röken av idag. hon är ute och leker för fullt med alla sina vänner här på gården och så kommer hon in då och då lite snabbt och sen går hon ut igen och nu ikväll så är hon hos sin faster och ska sova över :) Lillskruttan har inte tid med mamma längre. Men men snart är det vinter och vi blir insnöade med varandra igen :)

Just nu sitter jag i soffan och bara njuter av tillvaron med en god varm kopp te och tända ljus. Jag funderar på om jag ska sätta mig och pyssla lite med att sätta in kort i fotoalbum vilket blir uppskjutet hela tiden. Jag köpte såna där album med pappersark som man klistrar in fotona i. Vilket jävla jobb det är men finare blir det än vanliga album så då är det värt det. Jag har hur mycket kort som helst som jag vill framkalla men jag måste hinna ikapp med albumen först känner jag så att det inte står mig över öronen.
Jag älskar verkligen att få hem framkallade kort i brevlådan!
Jag minns charmen med det hela förr när det inte var digitalkameror! Då man skickade in rullar och så var det så himla spännande att få korten sen och se hur det blev och vad man fotat :)


Hoppas att du får en fin kväll!

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh

Jag klickade in här och fick en liten chock! :D

Hur i helskotta hittade du in till min blogg får jag ta och fråga? , och hur minns du ens mig?

Kände igen dig på en gång! och stort grattis till dina fina barn.



Va roligt alltså! , ser att du bor kvar också!

Va inte längesen jag va i Orsa och hälsade på.

Har ju varit mkt och åkt skidor, hyrt stuga och sånt vid grönklitt :) Kramar!

2011-08-18 @ 12:39:04
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0