Impulsresa! Norge here we come!


Hej alla goa!

Blev väckt i morse av att B ringde. "ska vi åka till Bergen?"
WHAT?

Ja nu har vi packat våra väskor! En hel kavalkad med ganla svenskar tar våra söta butts och sätter oss i bilarna alldeles strax och åker mot Norge, destination Bergen!
Såååå himlans kul ska det bli.

Jag, Benny, Saga, Kevin, Mamma, Pappa, Storebror Daniel med flickvän och lillebror Tobbe med flickvän!

Så nu kommer jag att vara frånvarande ett tag men det kommer nog en redig uppdatering sen!


Visst är det något speciellt med impulsivitet! Haha. Men jag är van. Hela min uppväxt har jag fått åka impulsresor till Bergen tack vare min far!

Ha det bäst nu så hörs vi här igen om några dagar!



Kraaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni har det bra!! :)

2011-08-27 @ 23:01:00
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0