Helgen är över.


Och den gick med en väldans fart tycker jag.

Vi åkte som sagt iväg till furuvik i tordags. Mamma och pappa skulle vara på countryfestivalen! :)



Jag och Saga i bilen på väg ner.



Nere på campingen mötte vi upp Benny och pappa. Kevin var superglad över att få spattsera runt lite efter bilresan :)



Saga, Kevin ooch mamma.



Pappa utanför IKEA. Man bara MÅSTE på IKEA när man väl är där ellerhur :)



Min lilla cowboy haha lilla örat sticker ut :)
Hatten åkte av lika fort som den kom på men jag lyckades fånga honom snabbt!

I lördags var jag ner med barnen på campingen så att dom fick bada lite men jag tror nog att det var sista doppet för i år. Nog för att det var riktigt skönt i vattnet men nu känns det verkligen som höst ellerhur!?


Idag har varit en riktigt händelselös dag. Vi gick en promenad bort i regnet till mamma efter att ha spenderat dagen på att bara vara inne och leka. Jag lånade henns bil för att handla och sen fick vi skjuts hem. Jag tänkte att jag skulle hinna spendera lite lektid med Kevin innan han somnade men han var så trött och velade bara vara uppe i min famn och kramas så då bleev det välling och så slockande han direkt!
Jag tänkte att jag skulle ta tag i något när han somnat men fick telefon och sen fastnade jag här haha. Ja på den vägen är det så idag har det inte hänt mycket inte. Nu ska det göras kvällsmat och sen vettesjutton om jag orkar göra någon nytta. Det visar sig väl :)

Har du haft en bra helg?


Kramar! <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0