God kväll.



Söndagskvällen är nu kommen och så slutet på denna helg.
Jag hoppas att din helg har varit bra!

Min helg har varit ok. Ganska så händelselös men jag har tagit dagarna som dom kommit och det är ju skönt att ha det så också.

Idag åkte vi in till Mora för att handla lite på MAXI. Jag velade in på dollarstore och kika lite också när jag ändå var där men så kom jag ju på att det är söndag och då stänger dom ju tidigare! Typiskt.... Vi skulle ha åkt dit innan vi handlade men men så kan det gå. Klockan var 15:59 när vi satte oss i bilen på MAXIparkeringen och dom stängde 16:00 haha.

Riktigt hungriga var vi också och B skulle göra pannkakor när vi kom hem men eftersom att vi var sååå hungriiga så hoppade vi pannkakorna och istället så slaffsade vi i oss utemat! Fyyyy vad onyttig jag kände mig, det blir ju så när man skulle vilja gå ner i vikt och så sitter man och pressar i sig ett sttort hamburgarmål och inte nog med det! Jag bara MÅSTE ha chili cheestops Mmmmm! och så coca cola så klart. Efter maten så åkte vi hem till mina föräldrar på en kopp kaffe och FIKABRÖD! Jo men lycka till Emelie!
Jaja det är som det är. ellerhur haha. Jag tror inte att jag är ensam om det. :)


Slänger in en bild på en glad Kevin!



Vi satte upp Saga gamla gunga som vi hade ute i garaget. Rosa men vad gör det haha.
Han verkligen älskar att gunga!

Idag har det regnat, men det är skönt det också. Lite svalkande luft efter all värme. Tro hur vädret blir i veckan. Någon som vet?
Jag tyckte jag hörde att det skulle bli ostabilt och kyligare. Då blir det att få lite gjort inne i såna fall. Har hur mycket som helst som behövs ta tag i. Måste gå igenom allt som finns i "kevinhöjd" haha. Han kommer nog att hitta på det mesta alldeles snart.


Sov så gott nu.
Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0