En liten update!


Hallå alla härliga mäniskor!

Hoppas att allt är bra och att DU njuter utav sommaren, ja för nu är det bäst att passa på innan den är över!
Känns så trisst nu när man tittar ut och vissa träd är GULA! ÅÅÅå vart tog sommaren vägen??
Men visst har vi haft en fin sommar i år? :)

Sitter ner några sekunder, ja för mer än så hinner jag inte när lillen är vaken haha!
FULLT ÖS!
Han har precis badat och ätit lite mat och nu springer han runt i gåstolen som en galning, hit och dit och drar i allt! Torkat spyor har jag fått göra hela förmiddagen också. Vet inte vad det är med honom, tycker han spyr nästan hela tiden och inte är det så skoj nu när han spyr mat heller. Kläderna blir fläckiga och det är svårt att få bort, byta kläder får man göra heeeela tiden. Tvätt, tvätt och mera tvätt! :)

Har ingen aning om vad som händer idag. Tar dagen som den kommer. Det är skönt!


Hoppas att du får en bra dag.
Nu ska jag fortsätta springa runt. Jaga, jaga!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du får en fin Lördag med dina barn!

2011-08-06 @ 14:36:56
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja visst har vi haft en bra sommar detta år.. kors i taket! Men härligt har det varit och jag börjar nu redan längta tills hösten med mycket mys inne och ljus tända överallt :)



Hoppas ni mår bra. Har märkt igenom dina inlägg att du har det jobbigt just nu. Hoppas att det snart blir bättre!

Kram

2011-08-06 @ 22:21:28

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0