En liten tripp.


Ligger i sängen och kikar på "Livet på bb" så himla intressant och bra program :)

Imorgon åker vi iväg till furuvik!
B och pappa åker ifrån stockholm och till furuvik och jag & barnen åker med mamma och husvagnen ner dit. Mina päron ska bo på campingen och njuta utav countryfestivalen som håller på hela helgen och vi åker ju med för att kunna ta våran bil som B och pappa har hem igen. Antagligen så kommer vi att gå en tur på IKEA också :)

Så i morgon blir det en liten tripp. Jobbigast är det väl för barnen när man ska  åka långt men det går nog bra.



Önskar er en fin morgondag så hörs vi någon annan dag!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Malin O

Höll utkik heeeela dagen å kvällen om vi skulle se er på Furuvik men tänkte att ni kanske inte åkte dit ändå då vi inte sett till er. Men som jag sa till Anders, att det är ju då itne säkert att ni valde att tillbringa en så där 4 h på Tivolit som vi gjorde s Men hade ni vart där hade vi säkert träffats för var inte alls mkt folk där utan bara gå om å om igen å åka saker :p Allt vad ungarna bara ville - köpte oss varsina åkband å Lava åkte ju gratis med vuxen ;-) Men hon längtar tills hon blir 110 å 120 cm så hon också får åka dom häftigare attraktionerna :p ;-)

2011-08-13 @ 21:29:58

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0