Bus och Lek!


God dagens!

Här har vi busat och lekt i stort sett hela förmiddagen :)
Vädret ute är väl lite si sådär. Det blåser, solen skiner emellanåt och det är mycket moln på himlen och mestadels mörka så man vet aldrig om det ska komma regn men enligt vädret så skulle det väl vara ganska fint idag. Men vi får väl se hur det blir, jag antar att denna dag kommer att spenderas inomhus och med barnen så att vi kan leka av oss lite allihopa :)







Här är det full rulle och det blir inte så mycket gjort om man pratar "städning" Det blir lite smått då och då. Jag skulle verkligen vilja ha mera tid till att ta tag i saker men Kevin kräver ganska så mycket tid. Är det inte matning så är det lek, byta blöja eller bara vara uppmärkssam och när det är någorlunda lugnt så ska ju Saga också ha lite tid såklart.
Jaja jag hinner :)

Kraaaam!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0