Angry Birds!




Vadå berondeframkallande!

Har du spelat det någon gång?
Ojojoj säger jag bara. Jag ångrar nästan att jag tog hem det spelet på min telefon, men alla pratade om det där Angry Birds så jag fick ju lov att prova.
När jag lagt mig för att sova om kvällarna, tror du att jag försöker att sova!?
NEJ. Jag ligger och spelar det där spelet tills ögonen blöder haha.

3 st olika Angry Brids har jag på min telefon och efter att ha spelat dom 2 första och börjat på den 3:e så fick jag för mig att gå tillbaka för att klara 3 stjärnor på varje bana! Haha. Helt GALET men så himla roligt.
Snacka om att skapa ett spel som har tagit världen med storm. Ändå så är det inget speciellt spel så, men det är ändå beroendeframkallande.


Efter att jag ätit den underbart goda pajen så fick Kevin lite mat och sen tog vi oss en promenad bort till mamma. Drack lite kaffe och sen vandrade vi hem igen så att Kevin kunde få lite välling och sova för natten. Nu är han i drömmarnas land. Saga är ute och leker och jag funderar på att tag i någonting här hemma. Men vart ska jag börja?

Ha en fin kväll!
Kramar.


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0