Sensation!!

Hej kära ni!! :)

Jag har verkligen haft fullt upp i en hel vecka nu, ingen tid alls har funnits till att blogga och igår var jag så slut efter allt så jag velade verkligen inte göra någonting.!!

Jag måste ju bara berätta att igår fick jag något ryck och skulle se hur pass mina jeans gick på mig, alltså jeansen som jag hade innan jag blev gravid.
Jag vill ju verkligen gå ner mina kilon. Jag tänkte bara ta en kik på hur långt jag har kvar, i kilon så vet jag ju men kan ju vara kul att testa jeansen. Jag fick dom över låren och tänkte jahamen jag får dom aldrig över rumpan i alla fall... Med lite ruckande gick dom på men då tänkte jag , jaja dom går då ALDRIG igen men vipps så gick dom igen och dom satt bra!!
Jag blev helt överlycklig och sprang ut till Benny hoppandes och visade! Haha vilken sensation!! Nog för att dom sitter tightare än innan och det är några kilon kvar men jag fick ju på dom och det är stort för mig!! :)

Idag har jag hunnit ut på en promenad efter frukosten, vi har gjort lite ärenden på byn, haft pappa på besök, varit in på MAXI och storhandlat och sen blev det grillning med mamma, pappa, lillebror, hans tjej och hennes syster. Supertrevligt.

Idag har det ju varit kanonvarmt, vilket väder vi har haft!! Riktigt sommarväder.
Hur härligt som helst men tyvär så har jag inte hunnit njuta av det fullt eftersom att det hänt så mycket den senaste veckan.
Tänkte jag kan uppdatera med lite bilder ifrån senaste veckan, men det får nog bli i morgon...


Visst har det blivit grönt fort!!



Tog en bild med telefonen efter vägen där jag går mina promenader, det är så himla fin utsikt men syns ju tyvär inte så bra på bilden. Hade jag tagit bilden lite tidigare (längre ner i backen) så hade det blivit bättre :)


Det är så härligt nu när det känns att sommaren knackar på! :)

Hoppas att ni har haft det bra och fått njuta av vädret!
Återkommer nog i morgon med lite bilder..

Ha en trevlig kväll!!


Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas ni får en fin valborg!

2011-04-30 @ 09:09:57
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0