Nya hissgardiner!


Hej på er!

Hoppas att allt är bra med er!
Här är det fullt upp med både det ena och det andra! *puh* Idag har jag och Kevin varit på mamma-baby gympan och det gick väl sådär måste jag säga. Efter att han var sjuk så har han inte riktigt hämtat sig än tror jag, han är mer grinig och när han äter så äter han superkort tid och gråter emellen åt. Så idag på gympan så fick jag väl träna i 30 min utav 1 timme resten satt jag och höll i honom och så gav jag honom mat.
Men jag ska inte klaga, varje gång jag varit där så har han legat snällt på golvet och tittat på och jag har aldrig behövt avbryta något speciellt så vad gör det :)

Igår åte jag in till dollarstore efter att ha sett i deras blad att dom säljer hissgardiner BILLIGT! Fick ju bara lov så det blev 3 stycken till vardagsrummet.
Den tredje sitter vid dörren ut till altanen så det syns inte på bilden...



70:- st !!! Var inte det ett kap!
Dom säljer också fina knytbandslängder för 80:- och 90:-

Har fixat lite påskris nu också :)



På baksidan



och framsidan fick det stå eftersom att Benny och Saga är allergisk mot det så kan jag tyvär inte ha det inne, så ute får det stå och välkomna påsken..


Benny skulle iväg till en vän nu efter maten så då tog vi oss en promenad bort till mormor och morfar! Sen blir det hem och lägga Saga.. Ska bli skönt nu när hon får påsklov :)
Torsdag är sista dagen sen är det lov!! och fullt upp med kalas, marknad osv!! ojojoj...



Kevin med mormor och morfar! <3

Ha nu en trevlig kväll!

Kramar...



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0