Morgonsol!


Hej och god morgon!
Blev väckt av B att det var frukost. Efter omställningen till sommartid så har allt blivit riktigt knasigt här hemma! Vi kunde ligga och sova till 9 innan men igår blev det bra konstigt då vi vaknade först klockan 11 !! Oh my god tänkte jag då jag slog upp mina blå och kikade på klockan. Jag trode inte att det var sant så jag väckte B och så sa jag igår att vi skulle ha klivitt upp när Saga kliver upp till skolan och hålla oss vakna då så att vi kan komma in i en någorlunda "normal" tid :)

Skämtade till det lite att han kunde ju kliva upp med Saga och så kunde han göra frukost och sen väcka mig och så blev det :)
Klev upp och petade i mig den underbart goda frukosten men vaknade inte till riktigt fören efteråt :)
Men vilken underbar syn och känsla det är med tidig morgonsol!
Jag har alltid älskar morgonsol! Allt känns så nytt och fräscht på något vis, en ny dag som nalkas!





Att kliva upp och se den starka solen skina in på hallgolvet och in igenom köksfönstren är en härlig känsla! Nu är våren här och hela sommaren ligger framför oss och att dessutom få vara ledig hela sommaren kommer ju att kännas helt underbart.


Sitter just nu och njuter utav morgonkaffet efter frukosten som numera består utav äggröra, bacon, knäckemacka med antingen skinka eller keso och sett stort glas med apelsin och blodapelsin juice! Mmmm :P
Har fått för mig att  det är en bra och stadig frukost och har nu ätit det i 3 veckors tid, det är ju sååå gott!
Kevin ligger fortfarande och sover så därför har jag nu tid attt blogga och dricka mitt kaffe utan att det svalnar :)

Nu var det några dagar sen som jag bloggade. Jag har helt enklet inte haft tid. :D
Jag har varit ute och gått med Kevin och Saga har cyklat brevid, vi har hjälpt mina föräldrar att möblera om i vardagsrummet osv, jag har helt enkelt bara varit och inte velat ägna mig alls till någon dator... Det blir nog så nu när våren kommer och kroppen skriker "gå ut i det fina vårvädret" Det är ju så underbart att vara ute nu utan att frysa eller tycka att det är kallt. Igår fick jag lov att knäppa upp jackan när jag var ute och gick för igår var det VERKLIGEN VÅRVÄRME!! :)

Underbart!!


När är det man senast ska ha bytt däck?? Någon som vet??
Måste byta däck och tvätta bilen någon dag...

Värst va mycket svammel det blev denna gång då hihi.


Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Tror att det är senast den 14 April som man måste byta däck på bilen om det inte råder vinterväglag förståss.

2011-04-07 @ 13:33:57
Postat av: Emelie

Tack för infon :) Då har jag ju några dagar på mig i alla fall :) Sånt där har jag dålig koll på.. Kram!

2011-04-07 @ 13:39:32
URL: http://vitinspiration.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara tala om att det är Helen Bälter som skriver. Din gasmla klasskompis från Berget. Var jag som skrev på under bilden på Saga också. Förstod att du kände fler Helen och jag skulle ha skrivit att jag var din gamla klasskompis men så långt tänkte inte jag. Men nu vet du iaf.

2011-04-08 @ 13:25:14

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0