Ja just ja.


Hur kunde jag glömma... :)
Ja hur det gick med B i falun.! Bättre besked kunde vi inte få där. Viruset (hepatit c) finns inte längre i hans kropp!! Så riktigt glada är vi för det! Han måste ju ändå fullfölja behandlingen och så ska det kollas upp lite mera prover framöver, om jag inte fattade fel så kan sjukdommen nämnligen ligga latent men om han efter ett halvår efter behandling fortfarande inte har viruset i sin kropp så är det 100% :D

Ja så bättre än så kunde det inte bli och vi hade absolut inte väntat oss dom svaren. :)


Nu väntar jag på att B ska komma hem, han är hos en vän och kikar fotboll sen blir det sängen och godnatt.

Sov nu så gott!
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt!!

2011-04-03 @ 01:10:42
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0