Huvudvärk.


Godmorgon på er.

Fy nu är det andra dagen i rad som jag vaknar upp med huvuvärk! Jobbigt.. Har precis hoppat i paltorna och ska göra lite frukost till mig och Saga, Kevin ligger och sover men vaknar nog när som helst :)

B är inte hemma....

Idag är det dags för hämtning av sakerna på skeer! Ska bli spännande att se hur det gått. Annars så har vi inga planer för dagen. Hade hoppats på finväder idag men just nu utanför fönstret så är det de tråkigaste väder jag sett på länge! Dimma och regn! Men det är ju fortfarande tidigt så vi får se hur det blir :)
Någon promenad ska jag väl komma ut på förhoppningsvis.


Söndag... Ja det brukar ju vara ganska så tråkigt på söndagar.

Har du några planer denna dag??


Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: Malin O

Ungefär samma som du verkar det som - bortsett från amning å sånt då ;-)

2011-04-03 @ 13:23:24
Postat av: Emelie

Nej det är ju söndag som sagt. Haha nej du slipper ju i alla fall amning. Ska bli skönt sen när den tiden är över men det är samtidigt mysigt när den här tiden är. Men det blir ju inte mycket tid till övers och låst blir man ju också på sätt och vis.

2011-04-03 @ 14:02:13
URL: http://vitinspiration.blogg.se/
Postat av: Therese

Trött idag. Tråkigt väder. Blir lågprofil, innedag och hämtmat. Ska eventuellt ut och jobba i natt igen.



Kramar!

2011-04-03 @ 14:37:05
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0