Helt i min smak.!


Det blev ingen promenad.. Det började blåsa och regna så vi stannade inne och jag har "fönstershoppat" på nätet :)

Det är så typiskt att i stort sett allt! som mina ögon fastnar för "kläder alltså" är så in i bomben dyra!

WHY?

Här har ni ett exempel, ett extremt sådant.

Hittade en klänning Heeeeelt i min smak.
Sä jäkla snygg!!
Den skulle jag vilja ha var min tanke...



Sommrig och fin, unik, och skriker Emelie! :D



När jag fick se baksidan av den så velade jag ha den ännu mer! :)


Men så självklart kommer bilden på klänningens märke och det var KÖRT!
Jag menar verkligen kört...



Jaha så vem kan gissa vad denna skönhet kostar??


Jag sneglade mot priset..








4995:-  !!!

ok. Leta något annat.........


Men visst var den fin!? Jag får drömma om den i stället :)

Kramar!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0