Helgen...


Helgen har gått med ett blogguppehåll..
Har haft en supertrevlig helg verkligen.! På lördagen var vi upp till garaget som min moster och hennes man har och tvättade bilen och bytte däck, så himlans skönt att få det gjort och att åka därifån men en ren och fin pärla :D

Det  var supertrevligt och vi var där i flera timmar, Jag med fam, mamma och pappa och så moster och hennes man. Kusin Marcus och mormor dök också upp.



Pärlan.. :)



Saga stooortrivdes och hjälpte till att bära ved, gissa om hon blev ledsen när vi skulle åka..



Haha kolla in denna ihoppressade lille gutt.. :) Ibland var det sånt oljud så han fick låna hörselkåpor :D

På kvällen var vi hemma och hade filmmys!

Söndagen kom och min kära storebror Daniel och svägerskan Mattilda var här uppe på besök, det blev en lång skön promenad med dom. Mysigt! :)



Här har vi precis påbörjat promenaden.






Vi gick förbi skolan där det snurrades snurrgunga! Populärt och har alltid varit, gungan har nog stått där sen skolan byggdes som resten av allt i lekparken. Vet inte när den byggdes men gissar att det är runt 35 år gammalt i alla fall. :)



Jag och brorsan! <3




Sen kom vi hem till mammsen och pappsen där vi alla åt rotmos och fläsklägg! MUMS.. Det är riktig mat det! :)

Har med andra ord haft en kanon helg!

Idag har jag hittills varit på¨mamma-baby gympa vilket var hela 3 veckor sedan!! Så det kändes skönt. Har skjutsat pappa, duschat och håller nu på med maten, B har dammsugit och snart bär det iväg till mina päron en sväng för att sedan gå på en promenix med dom...

Fullt upp haha :)

Hoppas att ni haft det bra!!

Kramar! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad skoj att se en massa bilder uppifrån Berget.. Är ju inte där i krokarna särskilt ofta numera. :P

2011-04-12 @ 19:37:39
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilka jätte fina bilder!! :)

2011-04-13 @ 21:55:25
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0