Grillpremiär!


Hallå hallå.

Har varit ut på en powerwalk idag! Hur skönt som helst men jag blir så J*VLA irriterad över att det inte händer ett skit när jag ställer mig på vågen. Varför??????

Jaja någon gång ska det väl rasa av. Märker en aning skillnad på kroppen så jag antar att det tar lite i alla fall.


Vi är nu hemma hos mina föräldrar eftersom att vi är bjudna på grillpremiär! Det blir härliga texmex biffar inlindade i bacon, lite korv, sallad osv :P Låter inte det supersmarrigt.



Saga och Benny har lekt lite och sparkat fotboll och jag har setat och bländat dom med mina superbleka ben haha. Rullade upp byxorna lite i hopp om att solen skulle ta lite men då kom det ju såklart en massa moln.... Typiskt.



Kevin har nyfiket setat och tittat på. Sötnosen är frisk idag men jag känner att jag ska vara lite försiktig med att ha honom ute. Igår var han bättre men hade ändå lite feber. Så nu har han fått känna på hur det är att vara lite sjuk också lillkillen... <3

Sitter just nu och känner hur magen kurrar efter GRILLAT!! Det är ett bra tag tills vi ska äta så jag får väl nöja mig med en frukt sålänge kanske. Börjar bli hungrig redan...

Har du grillat än?

Grillat är helt enkelt godast. Där håller jag med Burger king!! :P


Kramar!




Kommentarer
Postat av: Nina

Vad söt han är lilla Kevin! :)

2011-04-17 @ 15:31:51
URL: http://shinysister.blogspot.com
Postat av: Therese

Supersöt!! Inget grillande här ännu, bara korv på utflykt :) Men snart så hoppas jag!

2011-04-17 @ 17:36:58
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Nina

Jaha har du missat min nya blogg? :) Jag följer då din blogg.



Ja, man blir så glad av de här vädret! Tänk vad vädret kan påverka en så! :)

Hoppas vi får en lång och varm sommar.



Ha det så bra ni också. Kram

2011-04-17 @ 17:52:29
URL: http://shinysister.blogspot.com
Postat av: Malin O

För några veckor sen så halstrade vi i murade utegrillen i bersån varje dag, inte riiiktigt "vanlig" grillning men vart korv, hamburgare å annat i ett halster på glöd så räknas det? ;-) :p Låg dessutom å mådde gott i en snödriva hela dagarna då med ;-)

2011-04-17 @ 18:20:31
Postat av: Therese

Hoppas ni haft en fin helg!

2011-04-24 @ 14:30:38
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0