Grattis Pappa!


Idag fyller min älskade pappa år!!



48 år blir han denna soliga fina dag! Still young!! haha.
I födelsedagspresent har han önskat sig snickerskaka :) Han tyckte verkligen om den så en sån har jag gjort till honom idag :D
Saga är go och ska knåpa ihop sin egen present till morfar, av Kevin får han säkert ett stooort leende och en och annan spya haha....

Idag fyller även svärmor år!! STORT GRATTIS till dig på din dag bästaste svärmor! :)



PS: Försäljningen gick riktigt bra, men jag var ändå förvånad över hur mycket det var kvar på barnprylsförsäljningen. Något som sålde bra som jag inte trodde var filmer, framförallt VHS som jag trode var helt utdött :)
Vi gjorde ett försök i alla fall och fick nästan alla sålda.

Nu ska vi göra oss klara för en promenad ner till butiken och sen till MORFAR!! :)

Kramar! <3




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0