Cykel till Saga?


Kan detta vara en cykel till Saga??



BMX modell?
Äääh jag får väl helt enkelt fråga henne vad hon vill ha. Jag tänkte ju också på att Kevin skulle ju också kunna ha den cykeln sen när han blir större.
Saga har ju alldrig varit så där puttinutt gulligull och petig som tjejer brukar vara så nog tror jag att hon skulle gilla denna cykel. Men i såna fall måste det införskaffas stänkskärm! :)

Hon önskar sig en ny cykel nu när hon fyller år och det måste hon verkligen ha. Hon växer ju, så nu när hon cyklar på sin cykel så slår hon nästan i knäna i handtaget när hon trampar... Har kikat lite på blocket men cyklar verkar gå åt som smör i solsken nu och det är ju förståligt med tanke på att det är vår och alla ska köpa cykel till sina barn.

Jaja vi får se hur det blir. Jag vet att min första riktiga cykel var en BMX och det var ju riktigt tufft :)


Kramar!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0