Vilken segdag!!


Hej på er...

Jag vet inte alls vad som hänt. Idag har det varit en riktig sån där segdag då jag varit såååå trött att jag skulle kunna somna när som helst..
Imorse skjutsade jag Saga till skolan som vanligt, vid 10 var jag inne på arbetsförmedlingfen för att göra en ny handlingsplan och Benny hade jag också lyckats lura med mig. Jag velade kika efter en jacka men Benny orkade inte så det blev att åka hem igen.
Benny somnade om på soffan och han måste ha smittat av sig på mig för jag vart helt klubbad jag också och satt/låg på soffan ända tills det var dags att hämta Saga 12:50
Sen har jag fortsatt att tillbringa min dag på soffan. Saga har haft Emma här hela dagen så dom har haft fullt upp med att leka och Benny har joinat mig på soffan förutom när han lagade mat... Jaja men jag är ju inte riktigt frisk än heller. Jag har en hemsk hosta som aldrig släpper!! Det är en sån där hosta som bara kommer och direkt man skrattar så övergår det i hosta. Snorig är jag också men annars så är det väl bra förutom tröttheten då..

Ja så det är vad som hänt idag haha.. ingenting..
All städning mm har alltså blivit uppskjuten allt för länge nu men förhoppningsvis så orkar jag att städa i morgon då jag är helt ensam. Benny åker inatt för att kika på något jobb och blir borta till på fradag och Saga går ju i skolan.

Ja insprirationen och orken är lika med 0 på kontot just nu men jag hoppas att jag hittar tillbaka snart.. På torsdag ska jag tydligen jobba också :)
Tro hur det ska gå då.. Ska bli spännande att se om jag orkar..

Nej nu blir det sängen med en kopp te framför tv_n så hoppas jag att återkomma med ett lite mer piggare och roligare inlägg haha..


God natt!
Kramar<3




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0