Valet... Ja vad ska man säga..



STORT SUCK!! Att vi i ytterligare 4 år ska ha en moderat regering, det är så att man vill spy. Jag trodde att svenska folket lärt sig något på dessa 4 år..
Ja och att SD kommer in i riksdagen är ju rent förjävligt, jag tror att det är många som röstar bara för att rösta utan att tänka på vad som skulle vara bäst för befolkningen, i alla fall majoriteten av befolkningen..

Jaja nu är det som det är och vi får bita ihop i 4 år till och bara hoppas på att det blir bättre nästa val :)

Kramar!! <3


Kommentarer
Postat av: therese

Hemskt!!! Jo jag vet om skeer- men jag skulle behöva den NU, helst före helgen...

2010-09-20 @ 15:18:29
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0