Lite piggare idag :)


Idag har jag fått en del gjort i alla fall :) äntligen...
Efter att ha lämnat Saga så satte jag igång med det ena efter det andra som jag kände behövdes göras här hemma och efter att jag tyckte att jag fått det mesta gjort så blev det en dusch och färgra brynen så var det dags att hämta henne igen.. Så hela förmiddagen gick alltså åt men herregud vad skönt det var att känna att jag gjort någon  nytta tillsut efter alla dessa dagar då man varit sjuk, trött och lat...
Solen har ju dessutom skinit ute idag så kanske fick jag lite energi därifrån :)

Jag har precis fått i mig lite mat



Idag kände jag för att få i mig  någonting nyttigare (potatis, skinka, gurka, tomat, championer, majs och sparris) *mums* men jag fick tyvär inte i mig så mycket.. Precis innan maten så kände jag hur jag började känna mig konstig helt plötsligt. Jag började frysa, blev trött och jag kunde verkligen känna hur blek jag blev. Det kändes som att jag helt plötsligt åkte på magsjuka. Jag kände mig illamående, konstig i magen och som att jag velade gå på toa. Hungern försvann också och jag kände mig inte alls sugen på mat. 
Helt plötsligt så fick jag bara lov att gå på toa och efteråt kunde jag peta i mig lite mat. Jag fatta inte alls vad som hände med mig men det blev bättre i alla fall bara det att en otrolig trötthet slog mig och nu sitter jag alltså i soffan och skulle lätt kunna somna när som helst...

Men nej, jag ska inte sova även om jag vill. Idag ska jag på föräldramöte så Saga måste jag fixa någon barnvakt till och sen blir det sängen förhoppningsvis tidigt eftersom att jag ska upp och jobba i morgon..

Det är skönt att Saga är så pass stor och vill vara ute och leka nästan hela dagarna.
Hon har ju bästisen Emma här på samma område och dom leker verkligen HELA tiden... Det är nästan så att hon inte ens har tid att äta när hon är in för att äta.



Lite suddig bild men här är dom :)
Just nu leker dom här på baksidan.. Efter att Benny höststädat uteplatsen och travat upp utemöblerna inför vintern så kan dom gunga hur högt dom vill på gungan och under bordet så leker dom kojja där dom säger att det är varmt och skönt och att dom kan leka att dom bor där i vinter haha :)
Sopar åt mig gör dom också sötnosarna...




Hoppas ni haft en fin  dag och så önskar jag er en trevlig kväll :)

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0