Sött <3


Hittade en riktigt fin barnvagnsmobil på babyshop.se



Men det blir ju lite svårt att beställa när jag inte vet vad det är för en liten buse där inne :)
Ja om jag inte kommer på ett ord i stället såklart. Man beställer var bokstav för sig och så finns det hjäran och stjärnor, färgen blir vad den blir, det går ej att bestämma. 40:- st...
Tål att funderas på faktiskt. Det var ju väldigt sött tycker jag :)


Dagen idag hade inte kunnat börja sämre, tro hur den slutar?!


Tack för era kommentarer också!! Det är så roligt när ni lämnar en kommentar efter er och det är roligt att
det ibland dyker upp någon ny läsare också :)
När jag svarar på era kommentarer så är det lite hur som helst haha. Antingen så svarar jag inte alls eller så svarar jag på eran blogg eller så svarar jag som en kommentar tillbaka där ni lämnade kommentaren, ni får väl ha lite koll :)

Hoppas att ni får en fin dag i alla fall..

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: therese

Ska ni inte ha en liten Hugo då?? Saga och Hugo? Hur sött som helst! //Therese

2010-09-11 @ 13:44:19
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0