Skönt & gulligt :)


Godkväll!

Nu har jag äntligen färgat mitt hår!! Har skjutit upp det allt för länge nu "som vanligt" haha.. Jag hade sån utväxt såå det hade tom gått så långt att jag kände att jag antingen måste ha mössa eller någon sjal för att försöka dölja den :D
Men nu ÄNTLIGEN så röck jag mig i kragen trots att jag kände att jag inte alls hhade lust och färgade skatboet... Så nu känns det SÅÅÅ skönt att ha det gjort och känna att jag inte behöver att tänka på det igen på ett tag :)

Benny har setat i säkert över en timme och ritat..
Saga hittade någon kartongbit som hon skulle ha som "sköld" eller något och hon bad Benny att rita ett hjärta och så skulle han skriva Saga och Emma..
Saken är det att Benny kan sitta och rita i evigheter om han får en penna i handen :D



Så här blev hennes "sköld" :)

Riktigt gulligt av honom tycker jag... och Saga blev riktigt nöjd så nu kommer hon nog att somna gott..

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0