Riktigt gott te!! Rekomenderas..


Jag har ju slutat dricka kaffe men nu för tiden tar jag mig gärna en kopp te i stället på kvällen.
Mitt te är snart slut här hemma och kom att tänka på att jag jättegärna hade velat fått tag på ett te som jag beställde förut via internett..
Riktigt riktiigt gott var det och tom Benny drack mycket te när vi hade det hemma. Teet hette "Hörnet av ditt hjärta" och tog slut alldeles för fort :)

Jag hade både glömt bort vad sorten hette och vilken sida jag hittat teet men efter ett tags letande så hittade jag sidan som tyvär hade lagts ner...
Jaha så bu var jag tillbaka på ruta ett i stort sett och visste inte alls hur jag skulle kunna hitta mitt te.. Men efter ett tags klurande och letande så hittade jag en sida som sålde just dessa otroligt härliga teblandningarna.


Hörnet av Ditt Hjärta Te

Det här är ett rött te som jag verkligen rekomenderar. Så nu ska jag slänga iväg en beställning och jag kommer nog att prova på ett par till tesorter haha..

Riktigt gulliga är dom med olika dekorativa saker i. Det fanns tom ett halloween te med små dekorativa pumpor och fladdermöss i hahaha.. :)


Beskrivning av teet:

Ett mycket gott smaksatt rooibos te med lite söt/syrlig smak.  Fint dekorerat med vita sockerhjärtan, rosenknoppar m.m.

Innehåller:  rooibos te, vita sockerhjärtan, rosenknoppar, blad, rabarber, jordgubbskulor, äpple, samt aromer

Blev du sugen på att också prova detta te så gå in på
http://www.aromboden.se/ 
Där har dom också olika kryddor, smaksatt kaffe & te, choklad m.m


Trevlig kväll!!
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: therese

Teet såg gott ut, jätte trevlig länk!



Gick allt bra, fick ni tid att prata?

Har du blivit helt frisk och kry nu?



Kramar!

2010-09-14 @ 11:51:13
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0