Nu är det illa.


Hallå där. Har ni lyckats hålla er friska?

Det har då inte jag... :(
Fyy vilken natt jag har haft. Jag har vridit och vänt mig och knappt sovit alls pga av täppt näsa och jätte ont i halsen..



Ja så hittills har jag spenderat min dag så här.. Först kröp jag ner och somnade om 2 timmar efter att jag skjutsat Saga sen var jag upp och gjorde ett litet ryck som att bädda sängen, sätta på en tvättmaskin och plocka ur diskmaskinen sen har jag bara legat tills Saga skulle hämtas igen..

Mina fel just nu:

* Täppt och snorig näsa
* Ont i halsen och hostar
* Spricka i överläppen
* Fryser som en galning "feber"
* Ont som bara den i ländryggen "foglossningar"
* Lite ont i ena örat så jag är livrädd att det är någon öroninflammation på g.
* Och hungrig haha ska nog ta mig lite frukt :)

Så nu tycker jag lite synd om mig själv och lever på vatten och halstabletter.



Dom goooodaste halstabletterna ( fishermans friend Salmiak ) :)

Ska väl försöka att få i mig lite soppa idag.. Känner inte något speciellt sug efter något annat. Ja så nu vet ni hur det är med mig och vad jag troligtvis kommer att ha för mig de närmsta dagarna.

Hoppas att ni slipper sjukdommar och besvär..

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: lotta karlsson

Hej VÄNNEN!!!

Krya på dig!! Tänker på dig,,STOR ENERGIKRAM!!

Love to you!! <3 <3 Moster,,,,,

2010-09-08 @ 17:56:32

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0