Konstiga drömmar!


Den senaste tiden har jag drömt flera gånger att bebisen kommer ut på det allra märkligaste viset till och med att jag kan plocka ut den själv och sen stoppa tillbaka den haha :D

I en av drömmarna så sparkade och tröck bebisen så mycket där inne så helt plötsligt så kom en hand ut ur magen och sen en fot och vipps så var hela bebisen ute i min famn, supersöööt, pytteliten med mörkt hår och ett leende och bebisen tittade på mig med stora fina ögon. Jag blev helt paff och tänkte att så här ska det ju inte vara, bebisen är ju inte klar än! Så jag pussade på den och stoppade tillbaka den :D
Visst är drömmar konstiga? Om man ändå kunde tyda drömmar...




Kanske har jag en oro över att barnet ska komma för tidigt? att det ska vara något som inte stämmer? Men det har nog alla blivande mammor.. Jag vet att jag var ännu mera rädd när jag väntade Saga och med henne så hade jag också konstiga drömmar och mycket mardrömmar när hon var född tex att jag tappade bort henne och sprang panikartat runt och letade mitt i natten överallt..
Det har nog mycket med våran liggande rädsla och oro att göra..

Den här graviditeten känns mycket lugnare än med Saga men jag antar att det är för att man har gått igenom det en gång och vet vad man har att vänta och så njuter jag och tar vara mer på denna graviditet. :)


Idag blir det nog att vi tar en tur till Torsmo där Bennys mamma har hus/stuga. Vi får se vad denna dag har att erbjuda. Det är Lördag så då får man äta lite godis haha :D

Ha en fin dag..
Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0