Inte senare än 22:00!!!


Ja här sitter jag och väntar i soffan riktigt riktigt trött!! Har varit det i några timmar nu och karln som inte skulle bli senare än 22:00 har fortfarande inte visat sig...........

Saga somnade på soffan och jag kan ju inte i mitt ttillstånd bära in henne till sängen så jag ringde och sa att jag behövde hans hjälp med det så att jag kunde lägga mig men nej då.. Allt ska ta extra lång tid som vanligt. Vad är det för fel egentligen??
Varför ska han alltid dra över några timmar extra??
Varför inte bara komma hem i tid och göra mig lycklig istället för att jag bara ska vänta och vänta och vänta.. Känner mig så trött på detta väntande och efter att ha ringt 2 gånger redan så tycker jag att det inte ska behövas ringa mera, han ska väl förstå.. eller??

Jaja nu är det väl dags att ringa igen, känner att jag blir galen snart!!


God natt <3


Kommentarer
Postat av: therese

Hej Emelie. Jo, visst har vi varit förkylda, mest Thord men jag och Jack med.

Hoppas han kom hem?

Jag va arg på Thord igår jag med- eller inte arg, mer besviken och ledsen och trött.... Idag är det lite bättre. Kramar!

2010-09-11 @ 09:12:00
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0