Höst!


God morgon..

Igår blev det en riktigt trevlig kväll. Först så hade vi bjudit hem mamma, pappa och lillebror på tacos och en kladdkaka som dessert och efter det så åkte jag och hämtade upp min väl Linda för att åka in till mora till Therese och hälsa på..
Både jag och Linda åkte dit utan barn så vi fick en lugn och härlig kväll vi 3 brudar med fika och prat om allt mellan himmel och jord :)
Det behövdes verkligen en sån kväll kände jag och jag känner mig lycklig över att ha så fina människor i mitt liv! Tack för en trevlig kväll brudar <3


Tänk att sommaren är slut!! Jag vill verkligen inte att det ska vara så men nu är det ju så det är.. Nu på morgonen så velade saga ha mössa och fingervantar på sig och i skogen brevid håller dom på med maskin och rensar sly som dom gör varje höst!



Vacker bild!! Det är det här som är sååå fint med hösten. Jag skulle lägga upp en bild som min bror tagit egentligen men på något konstigt vis så gick det inte.

Hösten brukar vara fin på många sätt. Jag gillar hösten, dock inte frosten och kylan på morgonen *brrr* Men fina höstpromenader i skogen är härligt :)

Tro vad man ska hitta på idag då?`Det kliar i fingrarna att sätta ihop spjälsängen.. är det för tidigt? Det känns för tidigt men det skulle vara skönt att ha det gjort också :) Ligga och stirra, drömma och längta efter den lille :) Men det är svårt att organisera där inne innan vi har varit iväg till IKEA en sväng igen för att köpa byrå.
jaja vi får de när spjälsängen kommer upp.

Nu ska jag slänga in mig i duschen sen blir det väl att plocka och städa lite innan Saga ska hämtas.


Ha en bra dag! <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0