Hemska natt!!


Sent igår kväll ringde telefonen... Pappa var på väg in på akuten!! Han hade tydligen känningar i bröstet... ;(



Det är inte första gången och det var som tur var inte sista heller!! Det är bra nu men tiden har aldrig gått så sakta som den gick inatt när jag väntade på att mamma skulle ringa och meddela hur allt gick..
Jag velade bara in dit på en gång men Saga låg ju och sov och man vill ju inte väcka henne och göra henne ledsen och orolig heller. Vi hade i alla fall en reservplan i fall att... Benny syster skulle komma hit och vakta Saga om vi skulle in men då ringde ÄNTLIGEN telefonen och mamma meddelade att allt var bra och att jag inte behövde oroa mig!!

TACK!!

Vad vore livet utan min underbara och galne far!! Nej han ska leva länge till, så är det bara!!

Pappa jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: therese

Fy... Jag vet hur hemskt detta är... Skönt att allt gick bra, va det en infarkt?

2010-09-06 @ 13:46:20
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Matildan

nej men fy fabian..... hemska tanke på att nåt skulle hända honom! skönt att höra att allt gick bra. Hoppas han mår bra nu, hälsa så mycket! KRAAAAM

2010-09-06 @ 22:01:37
URL: http://matrulsans.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0