GUESS WHAT!! :)


Jo nu är den äntligen här!!



Och jag är supernöjd!!
Hur enkel som helst att köra, lätt och smidig och platt som en pannkaka när den är ihopfälld :)
Jag drömde till och med om den inatt hur smidig den var att få in i bilen hahaha men det vet jag ju inte än eftersom att jag inte provat :D

Igår när jag jobbade så ringde Benny och frågade vad jag gjorde, precis då så hadee jag en liten liten lucka som det var lugnt och jag frågade varför han undrade??
Han sa "Jo det står ett paket här så det kliar i mina fingrar och jag vill öppna det NU!!" JAG KOMMER NU!! Skrek jag rakt ut och åkte hem där jag möttes av en Benny som stod redo vid paketet med kniv i handen :D
Vi klurade lite hur allt skulle sättas ihop, kollade om alla delar var med osv sen så fick jag lov att åka vidare..

Ja nu står den äntligen här med liggdelen och bilstolen och sittdelen den är inplastad och får vänta ett tag på att få användas..

Igår var jag verkligen helt slut efter jobbet. Jag hade så ont i kroppen att jag nästan inte kunde röra mig. Jag låg i soffan och bara slappnade av resten av kvällen efter att vi ätit mat..


Tro vad som händer idag då?
Det är ju lördag och Benny och Saga ska göra lite negerbollar. Ja för så har dom ju faktiskt alltid hetat!! :)
Troligtvis blir det att se en film ikväll men vem vet..

Vad ska ni hitta på idag??


Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0