Fin jacka..


Jag känner att jag håller på att bli galen på hur jag ska klä mig nu.. Jag har ju någon stickad tröjja som jag kan ha nu när det är kallt men ingen jacka!!
Det känns ju samtidigt så onödigt att köpa en mammajacka för flera hundra när det bara är 2 månader som den kommer att användas..
Mamma håller på och försöker att få mig att  låna någon av deras jackor men jag ser ju bara ut som en uppstoppad stor björn..

Jaha så hur ska jag lösa detta då?

Jag få ju lov att sätta på mig Bennys tjocktröjor nu och jag ser ju bara för rolig ut haha. Är det så här jag ska gå och se ut den sista tiden?..


Jag såg en fin jacka på 4mom.se




549:-

Synd bara att det  är så dyrt för en jacka som ska användas så kort tid som sagt.. Men ja vem vet den är ju säkert fin att ha efteråt också..?


Hittade en jacka på H&M också men det är ju ingen mammajacka utan är säkert mer fin att kunna ha efter födsel.. Kanske fungerar om man skulle köpt den i en större storlek men då är den nog inte fullt så fin efteråt i stället..



399:-

Den går ju att dra åt i midjan så den kanske skulle fungera ändå..

Jag var in på H&M i mora men då fanns inte den jackan där så då går det ju inte att prova. Tyckte att priset var överkommligt i alla fall om den skulle fungera..


Jaja vi får väl se hur det slutar. Det är ju tack och lov inte sååå kallt än men det är nära nu och på morgonen är det ju riktigt kallt.
Snart faller första snön *brrr*


Kommentarer
Postat av: therese

Jag ska dit!! Måste handla massor till pojkarna..

2010-09-30 @ 11:54:43
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0