Dåligt samvete, dåligt humör, dålig uppdatering mm. mm.


Hej på er...

Ja vad ska man säga. Dåligt samvete får jag när jag inte bloggat på ett tag men jag har haft dåligt med ork och lust så då blir det lite dåligt med uppdatering och just nu har jag också dåligt humör haha..

Mycket som är dåligt just nu men det ska bli bättre har jag gett mig f*n på :)

Jag har haft några dagar ifrån bloggen nu men ändå så har jag väl inte så mycket att berätta om. Dessa dagar har det inte hänt så mycket med andra ord. Vardagliga dagar med lite jobb, slöhet på soffan, trötthet och orkeslöshet.
Marknad var vi på en sväng i alla fall i lördags trotts det envisa regnet. Men det är som vanligt när det är orsa marknad att det regnar. Nu till helgen är det marknad i rättvik och dom brukar alltid få finväder.

Vad har ni haft för er i helgen?

Inga planer har jag idag heller. *suck* Men samtidigt  så känns det som att det finns hur mycket som helst som jag skulle kunna göra. Jag borde ju ta tag i någonting i alla fall. kanske  tvätta fönster som jag skjutit upp för länge men visst är det väl tråkigt??


Vi får väl se om dagen slutar med att jag gjort någon nytta och kanske att jag fått lite bättre humör :)

Ha en bra dag!
Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0