Besök hos barnmorskan..


Hallå på er. Hoppas att ni har det bra..

Idag har jag varit på besök till barnmorskan. Allt var bra med både mig och bebis :) SF måttet var nu 29 mot förra gången (9 aug) så var det 24. Hjärtljuden lät jättebra och bebis låg troligen med huvudet uppåt haha.. Men jag tror att den lilla där inne snurrar runt lite som den vill för jag märker av sparkar lite här och där..
Första graviditeten så brukar bebisen fixera sig ganska tidigt. Undrar när denna lilla arvel ska fixera sig? :)
Jag vägde mig också och enligt deras våg så har jag gått upp 13,4kg sen inskrivningen.. Med Saga så gick jag upp sammanlagt 24 kg haha. En hel del och hon vägde ju hela 4630g :D Den här gången ska jag försöka att undvika att gå upp så mycket men gör jag det så är det ju helt enkelt så. Jag har väl kanske en kropp som går upp mycket under graviditeten även om jag inte tycker att det märks så jättemycket..
Nästa gång till barnmorskan är om en månad och efter det kommer det att bli tätare besök. Tiden rusar på tycker jag..

Idag ska det ätas tjärlknöl och potatisgratäng! MUMS :P

 

Vad ska ni äta för mat?? Nyfiken :)

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0